onsdag 30. desember 2009

Pakking av pulk er i gang

Hjemme i stua ser det ut som man har gått rett inn på XXL sin vareopptelling..
Men med litt system så håper jeg å ha god oversikt i pulken når sikten er dårlig, det blåser bikjekaldt, og jeg skal en rask tur i pulken for å ha noe spesifikt.

Jeg pakker alt i egne vanntette pakkposer fra "Sea to Summit" i en lett blanding av størrelser som følger;

-4 liter orange: Merket "Førstehjelp"
Inneholder førstehjelpsutstyr, sårpleie, samt signalbluss og nødutstyr.

-13 liter rød: Merket "Innekos i teltet"
Inneholder alt jeg skal ha av "ting" inne i teltet. Bøker, skrivesaker, kortstokk, MP3-spillere, telys, lykt, toalettsaker, varmeposer etc..

-20 liter grønn: Merket "Middager"
Middag for 12 dager samt backup kokeaparat og lang titanskje.

-20 liter grønn: Merket "Frokost og Lunch"
Inneholder 12 frokostblandinger i porsjonsposer og 12 lunchblandinger i porsjonsposer, samt lang titanskje.

-35 liter Gul: Merket "Klær"
Inneholder alt av klær jeg ikke har på kroppen under forflytning, med unntak av dunjakke som ligger bakerst i pulken, så jeg kan trekke den rett ut av bakåpningen når jeg stanser under forflytning for ikke å fryse.

I tillegg på bildet synes noen fuel-flasker bakerst, samt teltet, soveposen og stormkjøkken i front.

Slik det ligger på dette bildet er ikke slik det blir i endelig plassering, men da ser man at jeg er på vei i alle fall.
Jeg legger ut mer bilder senere når mer utstyr har funnet sin vei i pulken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar